Zbieraj punkty i wymieniaj na AKCESORIA ZALOGUJ SIĘ I >ZOBACZ<. Program punktów bonusowych nagradza stałych klientów Sklepu QMART.PL. Wszelkie zasady programu bonusowego, tj. otrzymywanie, zbieranie oraz realizacja premii określone są przez następujące warunki: Organizatorem programu jest QMART POLAND Sp. Z O.O. Uczestnikiem programu lojalnościowego jest każdy klient, który posiada konto klienta w sklepie QMART.PL. Program lojalnościowy obowiązuje od 26.07.2022 r., data zakończenia nie jest określona. Podstawą do naliczania punktów bonusowych jest suma złożonego i zrealizowanego zamówienia.
WARUNKI PRZYZNAWANIA I ODBIERANIA PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH Qmart
1) Ile punktów otrzyma klient za każde jednorazowe zakupy: 20 pkt za wydane 100 zł (w przeliczeniu 2% Rabatu)
Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.
2) Kto może otrzymać punkty:
wszyscy zarejestrowani klienci.
3) Za które produkty klient otrzyma punkty:
wszystkie produkty
4) Punkty można wymienić na produkty tylko przy okazji zakupów w sklepie
aby wymienić punkty na produkty, należy zrobić zakupy za minimum 100zł
5) Jednorazowo można wymienić maksymalnie 5 000 punktów
6) WARUNKI WYMIANY PUNKTÓW
Przelicznik punktów 10 punktów na 1zł
Przykład: Jeśli 10 punktów = 1 zł , to za produkt w cenie 100 zł, klient będzie musiał zapłacić 1 000 punktów.
7) Ważność punktów, wszystkie zgromadzone punkty wygasają po 180 dniach, jeśli klient nie robił w sklepie zakupów przez określoną liczbę dni.
8) Za każdą jednostkę produktu naliczana jest symboliczna opłata 1 grosz
Punkty naliczane są na konto klienta. Wartość i ilość punktów nie może zostać wypłacona w postaci gotówki. Uczestnik nie może w żaden sposób przekazać Punktów na rzecz innych osób. Wgląd w ilość uzbieranych przez Ciebie punktów możliwy jest po zalogowaniu się w zakładce „twoje konto” Naliczanie punktów na konto klienta następuje automatycznie po zmianie zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu i odejmowane po anulowaniu zamówienia. Wartość zdobytych punktów odnosi się do wartości złożonego zamówienia.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.